Een 10 voor Ridder Letselschade!

Ridder Letselschade scoorde een 10 na afronding van een letselschadedossier. Dit cijfer werd toegekend via het enqueteformulier dat Ridder Letselschade aan elke cliënt stuurt in het kader van het Keurmerk Letselschade. De begeleidende tekst bij  het onderwerp ‘Positieve punten’ luidde:”Dat je als mens word behandeld, en niet als nummer.” Ridder Letselschade is erg blij met juist die opmerking, want dat is nou precies wat wij proberen, namelijk iedereen als mens behandelen en niet als slechts dossier in de kast. Fijn dat wij ook deze cliënte weer hebben kunnen helpen. En, dat heeft haar niets gekost . . . .

Val in supermarkt met polsletsel

Deze cliënte was in 2012 in een supermerkt in Gouda ten val gekomen. Zij gleed uit over een gladde vloer en liep letsel aan haar pols op. Er kon aanvankelijk niet worden vastgesteld wat voor letsel er nou precies was ontstaan en dus volgde een hele serie onderzoeken. De vrouw moest meerdere weken in het gips en kon de huishouding niet doen. Toen vervolgens de verzekeraar van de supermarkt ook nog ‘vervelende’ vragen ging stellen en vraagtekens plaatste bij de aard en oorzaak van de polsklachtem, moest er stevig verweer gevoerd worden.

Schaderegeling

Uiteindelijk heeft de behandeling van het dossier door een schadecorrespondent bij Ridder Letselschade, geresulteerd in een goede schaderegeling.

Vragen over uw letselschade?

Stel ons uw vragen op dit gebied gerust, het kost u niets. Op werkdagen zijn wij tot 22.00 uur bereikbaar via 036 – 5220342.

© Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks