Letselschade door medische fout

De cliënt, een man, werd op 22 juli 2010 aan zijn rechterhand geopereerd, waarbij de functie van zijn rechterpink ernstig en blijvend aangetast raakte. De man was voordien al bekend met ‘hokkende’ vingers, ook wel genaamd ’triggerfingers’, waarvoor hij eerder met succes aan zijn linkerhand was geopereerd. Thans was de rechterhand aan de beurt. Tijdens de ingreep heeft de behandelend chirurg fouten gemaakt doordat zij deze gecompliceerde operatie heeft uitgevoerd, terwijl haar de specifieke deskundigheid daartoe ontbrak. De man heeft na de operatie een klacht ingediend bij de klachtencommissie van het ziekenhuis, die de klacht  gegrond  verklaarde. Helaas heeft de man een kromme pink aan de operatie overgehouden waardoor hij met zijn hand minder kan. Ridder Letselschade heeft er vervolgens voor gezoegd, dat de verzekeraar van het ziekenhuis de aansprakelijkheid heeft erkend.

Klanttevredenheidsenquête Keurmerk Letselschade

Uiteindelijk heeft de behandeling door Ridder Letselschade geleid tot tevredenheid van de cliënt, zowel wat betreft het bereikte resultaat (een veelvoud van de schadevergoeding die hem eerder was aangeboden), als wat betreft de behandeling. Het klanttevredenheidsformulier van Stichting Keurmerk Letselschade, dat de cliënt onlangs is toegestuurd, is inmiddels ontvangen. De man schreef:  “Via deze weg wil ik u zeer hartelijk bedanken voor de uitstekende wijze van afhandelen van mijn klacht tegen het ziekenhuis (..). Ik zal Ridder Letselschade zeker aanbevelen bij anderen.” Deze cliënt gaf aan de dossierbehandelaar het eindcijfer 9!

Vraag het Ridder Letselschade

Hebt u ook een vraag over uw letselschade? Wil u wel eens een onafhankelijke en gratis second opinion? U mag ons altijd vrijblijvend bellen, op werkdagen tot 22.00 uur via 036-522 03 42. Of klik hier voor het contactformulier.

© Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks