Klantbeoordeling 9.0/10
Nu tot 22.00 uur bereikbaar! 036 522 0342 info@ridder-letselschade.nl

036 522 0342

Bereikbaar tot 22:00!

Afspraak maken

Gratis advies gesprek

Doe de letselschadetest

Gebruik de onderstaande test om te beoordelen of u in aanmerking komt voor een letselschadeclaim. Binnen 5 min heeft u een uitslag.

Doe de test

  • Pleidooi voor Smartengeld databank

  • Verzekeraars hebben de sleutel in handen voor betere regeling van letselschade!

  • Aansprakelijkheid ouders Tristan van der V.

Jessica Ridder, Officemanager bij Ridder Letselschade

Mijn naam is Jessica Ridder-Groeneveld, ik ben getrouwd met Tjip Ridder en met hem heb ik in januari 2006 Ridder Letselschade opgericht. Wij vonden dat het behartigen van de belangen van letselschadeslachtoffers anders kon. Het gaat per slot van rekening om persoonlijk leed van mensen. Wij realiseren ons terdege dat onze cliënten, zonder dat zij daarom hebben gevraagd, ineens in een vervelende situatie terecht komen (zowel op lichamelijk als op financieel gebied) waar zij niet goed raad mee weten.

Letselschade-expertisebureau

Zelf werk ik ook alweer een aantal jaren in de letselschadebranche. Na mijn VWO en Schoevers-opleiding (medisch secretaresse) ben ik in 1998 begonnen als directiesecretaresse bij een letselschade-expertisebureau. Ik vond deze branche zo interessant, dat ik na een jaar of drie zelf ook letselschadedossiers inhoudelijk ging behandelen. In 2003 heb ik met mijn man de overstap gemaakt naar de kant van het slachtoffer en werd ik secretaresse bij SAP Letselschadeadvocaten te Amersfoort. Momenteel stuur ik het secretariaat aan en ben ik verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie van Ridder Letselschade.

Klant staat centraal bij Ridder Letselschade

Behalve het deskundig behandelen van de letselschadezaken bieden wij ook een luisterend oor voor de cliënten die daar behoefte aan hebben. Een stukje extra zorg, zeg maar. Daarbij vind ik het ook belangrijk dat cliënten bij Ridder Letselschade niet het gevoel krijgen slechts een ‘dossiernummer’ te zijn, maar dat zij zich serieus genomen voelen en met respect worden behandeld. Ik durf te stellen dat Ridder Letselschade zich met deze aanpak in positieve zin onderscheidt van andere kantoren. Hier staat de klant echt centraal.

Mocht u rechtstreeks met mij in contact willen komen, stuurt u dan gerust een e-mail naar j.ridder@ridder-letselschade.nl.

Terug