De whiplash van mevrouw H. te Rotterdam

De whiplash van mevrouw H. te Rotterdam

Tjip Ridder

Mevrouw H. reed in 2007 in haar auto in Rotterdam, samen met haar 10 jarige zoontje, toen zij van achteren werd aangereden. Zij voelde meteen een hevige pijn in haar nek en schouders, klassieke kenmerken van een whiplash. Haar zoontje  was erg geschrokken, maar had gelukkig geen whiplash. Mevrouw vond dat de tegenpartij aansprakelijk was voor de aanrijding die haar misschien wel een whiplash had bezorgd.

De rechtsbijstandverzekering van mevrouw H.

Gelukkig bedacht mevrouw dat zij een rechtsbijstandverzekering had en die schakelde zij in. De rechtsbijstandverzekeraar nam de discussie van haar met de tegenpartij over en claimde de letselschade door whiplash bij de tegenpartij. Echter, daarna gebeurde er niet zoveel meer. Wel werden er brieven geschreven, maar tot een regeling van de letselschade door de whiplash kwam het maar niet.

Mevrouw H. schakelde Ridder Letselschade in.

Via het zoekwoord whiplash kwam mevrouw op de website van Ridder Letselschade terecht. Wij vroegen het dossier bij de verzekeraar op en namen de onderhandelingen over. De medisch adviseurs van Ridder Letselschade constateerden inderdaad dat er sprake was van een whiplash en dat er een medische eindsituatie was ontstaan. De letselschade van de whiplash kon dus snel worden afgewikkeld.

Tevredenheid over de afwikkeling van de whiplash.

Mevrouw H. schreef na de afwikkeling van de whiplash zaak onder meer het volgende:

“Ik, en met mij mijn man en zoon, ben u en uw collega’s/medewerkers heel erg dankbaar voor de manier waarop het hele dossier is afgewikkeld. De manier van communiceren, het op de hoogte houden maar vooral de eerlijkheid en realiteitszin heb ik als heel prettig ervaren. Waar ik kan raad ik mensen in vergelijkbare situaties aan om vooral contact met u op te nemen. (…)
In de tijd dat u onze dossiers overnam zagen we ’t eigenlijk niet meer zitten. Het leek zo onoverzichtelijk, zo onduidelijk allemaal. Nogmaals: we zijn heel erg blij met alles wat u voor ons gedaan heeft en kijken er met een weliswaar gemengd maar toch goed gevoel op terug.
Rest mij nog u en uw collega’s/medewerkers alle goeds te wensen voor de toekomst. De onze ziet er in ieder geval goed uit!”

Bij whiplash is Ridder Letselschade uw belangenbehartiger!

Wilt u ons inschakelen of hebt u een vraag over whiplash? Klik dan hier voor het contactformulier of bel ons direct: 036-522 03 42. Wij zijn op werkdagen tot 22.00 uur voor uw vragen over letselschade bereikbaar.

De laatste blogs

Default Image

Waarom keurmerkkantoren lid moeten worden van de NLE

Medio 2023 is Ridder Letselschade weer lid geworden van de branchevereniging Nederlandse Letselschade Experts (NLE). Wij merkten namelijk dat de NLE ondertussen was uitgegroeid tot een volwaardige branchevereniging, die de belangen van de aangesloten leden en daarmee van slachtoffers die letselschade willen claimen, behartigt. Belangrijk is om te vermelden dat de NLE alleen toegankelijk is […]

Tjip Ridder

Lees meer
Default Image

Hoe zit het met de kosten wanneer je letselschade wilt claimen?

Vaak krijgen wij vragen van (mogelijke) cliënten hoe het met de kosten zit die ze moeten betalen voor het claimen van hun letselschade, de zogenaamde buitengerechtelijke kosten. Vaak vraagt men of het op basis van no cure no pay kan. Dat kan dus niet, maar onze oplossing is nog veel voordeliger voor de cliënt. Dat […]

Tjip Ridder

Lees meer
Default Image

Second opinion levert € 140.000,00 op!

In februari 2021 namen wij een dossier over van een rechtsbijstandsverzekeraar, omdat hun verzekerde, een man van toen 26 jaar, ontevreden was over de dossierbehandeling. Hij had begin 2017 een eenzijdig ongeval doorgemaakt en werd sindsdien bijgestaan door de rechtsbijstandsverzekeraar tegen de SVI-verzekeraar. Deze jongeman had tot het moment van de overname slechts € 1.200,00 […]

Tjip Ridder

Lees meer
© Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks