Letselschade dossier goed afgerond!
Eigenlijk is dit geen nieuws, want dit doen wij dagelijks, dossiers afronden met een tevreden cliënt als resultaat. Soms maken wij hier toch een bericht over voor op onze website, bijvoorbeeld omdat het een heel lastige zaak betrof. Nou, dat was de onderstaande zaak beslist. De zaak werd behandeld door Erry Grootenboer, letselschaderegelaar bij Ridder Letselschade.
Het afwikkelen van deze letselschadezaak was extra knap, omdat een letselschadeadvocaat uit het Oosten van het land daar een aantal jaren mee heeft geworsteld zonder enig resultaat. De cliënte die het betreft, was zelfs erg ontevreden over de prestaties van die advocaat.
Slechte tandheelkundige behandeling
Het ging in deze zaak om een slechte tandheelkundige behandeling door de tandarts van de cliënte. Daardoor is een groot tandheelkundig probleem in haar mond ontstaan, waardoor een lange lijdensweg ontstond. Zij is vele jaren onder behandeling geweest van tandartsen, kaakchirurgen, een ‘gnatoloog’ en een endodontoloog en heeft vele pijnlijke behandelingen moeten ondergaan. Uiteindelijk kon zij alleen nog in België worden behandeld, waar met elektrostimulatie is getracht haar helse pijnen te verlichten, helaas zonder voldoende resultaat. Zij heeft dus nu gewoon geen gebit meer maar wel veel pijn en veel moeite met kauwen.
Letselschadeadvocaat
Het lukte haar letselschadeadvocaat maar niet om de zaak naar een goed einde te begeleiden. Er werden door de verzekeraar van de tandarts ook te weinig voorschotten betaald. De cliënte raakte ook haar baan nog kwijt mede door dit alles. De vrouw besloot uiteindelijk over te stappen naar Ridder Letselschade. Zij ervoer de aandacht die zij kreeg van haar dossierbehandelaar en diens secretaresse als ‘weldadig’ en was helemaal ingenomen met het eindresultaat: een aanzienlijke schadevergoeding.
Klanttevredenheid
In het kader van het Keurmerk Letselschade werd de vrouw gevraagd een enquêteformulier in te vullen. Zij beloonde de dossierbehandelaar met het cijfer 10 en gaf aan dat zij erg tevreden was met zowel het eindresultaat als de wijze waarop het dossier was behandeld. Zij gaf aan:”Goed gedaan, ga zo door. Niets veranderen!”
Vraag het Ridder Letselschade
Helaas horen wij nog steeds wel eens dat mensen ons niet durven te bellen met bijv. de vraag of zij ‘een zaak’ hebben. Ze zijn bang dat wij gelijk kosten in rekening brengen. Nou, dat doen we niet, dus daar hoeft niemand bang voor te zijn. Ook hoeft niemand bang te zijn dat onze tijd verspild wordt, wij staan u graag te woord, ook al kunnen wij u zelf misschien niet altijd verder helpen.
Dus, bel of mail ons gerust, u kunt ons op werkdagen tot 22.00 uur bereiken op 036 5220342.
De laatste blogs
Van hondenbeet tot letselschade, hoe zit dat?
Een hond is een mens zijn beste vriend, maar zelfs de trouwste viervoeter kan onvoorspelbaar reageren. Jaarlijks worden er in Nederland zo’n 150.000 mensen door een hond gebeten. In de gemeenten Epe, Apeldoorn, Kampen en Ermelo is het aantal meldingen van bijtincidenten met honden toegenomen (Boer, 2024). Wat zijn de oorzaken van deze toename, en […]
Tjip Ridder
Waarom keurmerkkantoren lid moeten worden van de NLE
Medio 2023 is Ridder Letselschade weer lid geworden van de branchevereniging Nederlandse Letselschade Experts (NLE). Wij merkten namelijk dat de NLE ondertussen was uitgegroeid tot een volwaardige branchevereniging, die de belangen van de aangesloten leden en daarmee van slachtoffers die letselschade willen claimen, behartigt. Belangrijk is om te vermelden dat de NLE alleen toegankelijk is […]
Tjip Ridder
Hoe zit het met de kosten wanneer je letselschade wilt claimen?
Vaak krijgen wij vragen van (mogelijke) cliënten hoe het met de kosten zit die ze moeten betalen voor het claimen van hun letselschade, de zogenaamde buitengerechtelijke kosten. Vaak vraagt men of het op basis van no cure no pay kan. Dat kan dus niet, maar onze oplossing is nog veel voordeliger voor de cliënt. Dat […]