Whiplash tot tevredenheid afgerond

Whiplash tot tevredenheid afgerond

Tjip Ridder

Het whiplash dossier van mevrouw T. uit Harderwijk werd uiteindelijk toch nog goed afgewikkeld. De vrouw zat in de auto met haar man, toen die aan de achterzijde werd aangereden. De aanrijding was zo hevig, dat de handtas van mevrouw van haar schoot viel. Zij had direct pijn in haar nek en een whiplash werd vastgesteld.

Ridder Letselschade is letselschadespecialist

Vervolgens heeft zij haar assurantietussenpersoon gevraagd de zaak voor haar te regelen met de verzekeraar van de veroorzaker. Dat heeft de tussenpersoon naar eer en geweten geprobeerd, maar toen er een medisch advies van de verzekeraar op tafel kwam waaruit bleek dat alle klachten niet door het ongeval veroorzaakt waren en er dus een klein bedrag werd aangeboden, adviseerde de tussenpersoon om een letselschadespecialist in de arm te nemen. Zo kwam de vrouw bij Ridder Letselschade uit.

No cure no pay

De vrouw wilde graag dat wij haar dossier op basis van no cure no pay gingen behandelen. Maar toen wij haar uitlegden dat de aansprakelijkheid erkend was en dat de discussie over het zogenaamde causaal verband (zijn de klachten wel door het ongeval veroorzaakt of niet) ook moeet worden betaald door de veroorzaker, begreep mevrouw T. dat het zonde zou zijn om een deel van haar schadevergoeding af te staan. Helemaal niet nodig, omdat Ridder Letselschade geen nota aan haar zou sturen, ook niet als een deel van de kosten niet zou worden betaald. Goedkoper kan dus niet!

Causaal verband

Onze medisch adviseur meende dat de klachten wel degelijk door het ongeval waren ontstaan en een ander deel van reeds bestaande klachten, was verergerd. Juridisch was het causaal verband tussen de klachten zeker toerekenbaar. Aan het eind van het liedje werd aan de mevrouw een 5 x zo hoge schadevergoeding uitbetaald dan eerder was voorgesteld. Ook alle kosten van Ridder Letselschade werden netjes betaald.

Tevreden klant

Mevrouw T. trakteerde het hele kantoor op gebak en was erg blij met de afwikkeling. Zij vertelde dat zij het heel fijn had gevonden dat zij steeds op de hoogte werd gehouden van de ontwikkelingen, ook als er even niets te melden viel. Zo had zij steeds het idee bij de behandeling en afwikkeling betrokken te zijn geweest. Zij gaf de dossierbehandelaar, mr. T. Ridder, in het kader van het klanttevredenheidsonderzoek een dikke 10!

Zij schreef ons de volgende e-mail:”

Geachte heer Ridder,

GEWELDIG NIEUWS !!!!!!

Dit maakt deze zonnige morgen helemaal TOP!!

Eindelijk kunnen we deze zaak achter ons laten.

Bent u nog een keer op kantoor dan lijkt het me fijn om de getekende overeenkomst persoonlijk even langs te brengen en te bedanken voor alle goede zorgen.

Nogmaals, ik ben hier héél blij mee!!

Hartelijke groet en fijne dag.”

Was getekend, mevrouw T.

Vragen over uw letselschade?

Hebt u vragen over uw letselschade die u gratis wilt laten beantwoorden? Of wilt u een gratis second opinion over uw letselschade? Bel ons gerust, daarvoor zijn we op werkdagen tot 22.00 uur bereikbaar via 036 – 522 03 42.

De laatste blogs

Default Image

Waarom keurmerkkantoren lid moeten worden van de NLE

Medio 2023 is Ridder Letselschade weer lid geworden van de branchevereniging Nederlandse Letselschade Experts (NLE). Wij merkten namelijk dat de NLE ondertussen was uitgegroeid tot een volwaardige branchevereniging, die de belangen van de aangesloten leden en daarmee van slachtoffers die letselschade willen claimen, behartigt. Belangrijk is om te vermelden dat de NLE alleen toegankelijk is […]

Tjip Ridder

Lees meer
Default Image

Hoe zit het met de kosten wanneer je letselschade wilt claimen?

Vaak krijgen wij vragen van (mogelijke) cliënten hoe het met de kosten zit die ze moeten betalen voor het claimen van hun letselschade, de zogenaamde buitengerechtelijke kosten. Vaak vraagt men of het op basis van no cure no pay kan. Dat kan dus niet, maar onze oplossing is nog veel voordeliger voor de cliënt. Dat […]

Tjip Ridder

Lees meer
Default Image

Second opinion levert € 140.000,00 op!

In februari 2021 namen wij een dossier over van een rechtsbijstandsverzekeraar, omdat hun verzekerde, een man van toen 26 jaar, ontevreden was over de dossierbehandeling. Hij had begin 2017 een eenzijdig ongeval doorgemaakt en werd sindsdien bijgestaan door de rechtsbijstandsverzekeraar tegen de SVI-verzekeraar. Deze jongeman had tot het moment van de overname slechts € 1.200,00 […]

Tjip Ridder

Lees meer
© Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks