Klantbeoordeling 9.0/10 Nu tot 22.00 uur bereikbaar! 036 522 0342 info@ridder-letselschade.nl

036 522 0342

Bereikbaar tot 22:00!

Afspraak maken

Gratis advies gesprek

Doe de letselschadetest

Gebruik de onderstaande test om te beoordelen of u in aanmerking komt voor een letselschadeclaim. Binnen 5 min heeft u een uitslag.

Doe de test

  • Aansprakelijkheid ouders Tristan van der V.

  • Leeftijdswelvaart resulteert in hogere schadepost

Visie van Ridder Letselschade op de letselschadebranche

De ‘letselschadewereld’ is constant in beweging, want letselschade is een ‘hot item’. Er gaat geen dag meer voorbij of dit onderwerp haalt de regionale of landelijke pers. In kranten en actualiteitenrubrieken wordt vaak aandacht besteed aan de misstanden bij de behandeling van letselschadedossiers. Er komen ook steeds meer bureaus op de markt die zeggen dat zij aan belangenbehartiging doen en er zijn steeds meer advocaten die zich specialiseren in het behandelen van letselschadedossiers. En er komen steeds meer websites die dossiers doorverkopen of zonder deskundigheid zelf gaan behandelen.

No cure no pay

Waarom dat zo is? Omdat het een wereld is waar je veel geld kan verdienen wanneer je het met de belangen van de slachtoffers niet zo nauw neemt. Als je dubbel declareert door naast een no cure no pay contract af te sluiten ook nog een nota bij de verzekeraar indient. Als je dus de winst van het kantoor centraal zet en niet de belangen van het letselschadeslachtoffer. Ridder Letselschade neemt nadrukkelijk afstand van de niet bonafide kantoren en geeft de cliënt wel een centrale plaats in de hele afhandeling. No cure no pay kan wel, maar hoeft bijna nooit. De volledige schadevergoeding moet naar het slachtoffer toe, is ons motto!

Visie van Ridder Letselschade op de eigen dienstverlening

Wij zijn een betrouwbare, integere en deskundige partner voor het slachtoffer dat op zoek is naar gerechtigheid en schadevergoeding. Wij nemen onze cliënten alle rompslomp zoveel als gewenst is, uit handen zodat hij of zij zich helemaal kan richten op het herstel. Wij zijn open en transparant in de richting van het slachtoffer over onze werkwijze en onze verdiensten. Het slachtoffer dat cliënt is bij Ridder Letselschade, weet steeds wat er in zijn of haar dossier gebeurt.

Keurmerk Letselschade

Letselschadebureau Ridder Letselschade is in het bezit van het Keurmerk Letselschade. Dat houdt, naast allerlei stenge eisen wat betreft deskundigheid en een transparante financiële huishouding, onder meer in dat er constante meting naar de klanttevredenheid wordt uitgevoerd. Het gemiddelde van de cijfers die klanten ons toekenden, ligt op 1 januari 2015 ruim boven de acht!

Terug