Logo Klantervaringenonline.nl 9.2

De heer R. is erg tevreden over de afronding van zijn letseldossier

Geplaatst op

De zus van onze cliënt schreef na de afwikkeling van het dossier de volgende e-mail:”

Geachte heer Ridder, beste Tjip,

Inmiddels zijn we zover gekomen dat de zaak van mijn broertje afgehandeld is en dat het dossier afgesloten kan worden. Wij willen u dan ook hartelijke bedanken voor de goede afhandeling en het steven naar een zo hoog mogelijke financiele vergoeding die wij dan ook hebben gekregen ter afsluiting.

Verder willen wij u ook bedanken voor het vele geduld en vertrouwen deze afgelopen jaren, ook hebben wij het goede en veelvuldige contact indien dit nodig was zeer op prijs gesteld. Wij hopen u in de nabije toekomst niet meer nodig te hebben, mocht dit wel zo lopen dan zouden wij zeer zeker weer gebruik maken van jullie diensten. Ook zullen wij u altijd aanbevelen aan derden.

Wij wensen u het allerbeste en nogmaals bedankt!

Ridder Letselschade inschakelen?

Wilt u uw belangen ook laten behartigen door een gedreven expert die voor uw belangen vecht? Bel ons dan gewoon op, het kost niets!  036 – 522 03 42 Of klik hier voor het contactformulier.

© Copyright Ridder Letselschade 2023 Powered by Online marketing bureau iClicks