De heer R. is erg tevreden over de afronding van zijn letseldossier

De zus van onze cliënt schreef na de afwikkeling van het dossier de volgende e-mail:”

Geachte heer Ridder, beste Tjip,

Inmiddels zijn we zover gekomen dat de zaak van mijn broertje afgehandeld is en dat het dossier afgesloten kan worden. Wij willen u dan ook hartelijke bedanken voor de goede afhandeling en het steven naar een zo hoog mogelijke financiele vergoeding die wij dan ook hebben gekregen ter afsluiting.

Verder willen wij u ook bedanken voor het vele geduld en vertrouwen deze afgelopen jaren, ook hebben wij het goede en veelvuldige contact indien dit nodig was zeer op prijs gesteld. Wij hopen u in de nabije toekomst niet meer nodig te hebben, mocht dit wel zo lopen dan zouden wij zeer zeker weer gebruik maken van jullie diensten. Ook zullen wij u altijd aanbevelen aan derden.

Wij wensen u het allerbeste en nogmaals bedankt!

Ridder Letselschade inschakelen?

Wilt u uw belangen ook laten behartigen door een gedreven expert die voor uw belangen vecht? Bel ons dan gewoon op, het kost niets!  036 – 522 03 42 Of klik hier voor het contactformulier.

© Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks