Klantbeoordeling 9.0/10
Nu tot 22.00 uur bereikbaar! 036 522 0342 info@ridder-letselschade.nl

036 522 0342

Bereikbaar tot 22:00!

Afspraak maken

Gratis advies gesprek

Doe de letselschadetest

Gebruik de onderstaande test om te beoordelen of u in aanmerking komt voor een letselschadeclaim. Binnen 5 min heeft u een uitslag.

Doe de test

  • Pleidooi voor Smartengeld databank

  • Verzekeraars hebben de sleutel in handen voor betere regeling van letselschade!

  • Aansprakelijkheid ouders Tristan van der V.

Letselschade slachtoffer blij met afwikkeling

27 Juni, 2014 16:29

Whiplash door aanrijding

Elders op deze site staat al een artikel over de geslaagde mediation van de heer A, dit is het vervolg. In januari 2010 staat de dan 45 jarige heer A. in zijn auto voor het stoplicht te wachten, als hij plotseling met volle snelheid van achteren wordt aangereden door een lijnbus. Zijn auto schuift door de aanrijding tientallen meters naar voren en voor hem begint een ware lijdensweg. Hij heeft een whiplash opgelopen en is direct volledig arbeidsongeschikt. Zijn eigen bedrijf moet worden gestaakt en hij raakt in een depressieve spiraal, die ook op het gezin een grote weerslag heeft.

Rechtsbijstandverzekering voldeed niet

‘Gelukkig’ heeft hij een rechtsbijstandverzekering, maar na nog geen 6 maanden besluit hij om daar afscheid van te nemen. De zaak wordt daar niet goed behandeld en hij heeft er helemaal geen vertrouwen in. Er wordt hem geadviseerd om snel tot een regeling te komen tegen betaling van enkele tienduizenden euro’s, maar dat lijkt hem geen goed idee.

Ridder Letselschade neemt behandeling over

In het najaar van 2010 komt hij als cliënt bij Ridder Letselschade terecht. Daar heeft hij wel een heel goed gevoel over, mede omdat zijn jurist altijd terugbelt als hij dat vraagt en er voor hem is als dat nodig is. Ook wordt er voor voldoende voorschotten gezorgd. De zaak zit echter muurvast en besloten wordt om een mediation aan te gaan met de aansprakelijke verzekeraar, Achmea. In augustus 2011 komt het, na een lange dag onderhandelen, tot een voor de heer A. acceptabele eindregeling, die vele malen hoger uitvalt dan eerder door de rechtsbijstandsverzekeraar was voorgesteld.

Nieuwe start

De heer A schrijft ons:” Geachte heer Ridder, Beste Tjip, ik wil je heel hartelijk bedanken voor de deskundige en begripvolle behandeling van mijn dossier en niet in de laatste plaats voor de voor mij aanvaardbare eindregeling. Ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar kan nu gaan proberen om de zaak en de hele vervelende tijd achter me te laten. Ik hoop met mijn gezin een nieuwe start te kunnen maken en daar kan ik de slotbetaling heel goed bij gebruiken.

Ik wens je het allerbeste toe!”

Contact opnemen met Ridder Letselschade

Wilt u uw letselschade ook door Ridder Letselschade laten behandelen? Bel ons dan tot 22.00 uur elke werkdag op 036 - 522 03 42 of klik hier voor het contactformulier.

Terug