Klantbeoordeling 9.0/10
Nu tot 22.00 uur bereikbaar! 036 522 0342 info@ridder-letselschade.nl

036 522 0342

Bereikbaar tot 22:00!

Afspraak maken

Gratis advies gesprek

Doe de letselschadetest

Gebruik de onderstaande test om te beoordelen of u in aanmerking komt voor een letselschadeclaim. Binnen 5 min heeft u een uitslag.

Doe de test

  • Pleidooi voor Smartengeld databank

  • Verzekeraars hebben de sleutel in handen voor betere regeling van letselschade!

  • Aansprakelijkheid ouders Tristan van der V.

Letselschade snel geregeld!

14 Augustus, 2014 16:23

De afwikkeling van een letselschadedossier door een letselschadespecialist hoeft niet altijd lang te duren. Dat ondervonden de heer en mevrouw W, nadat zij in mei 2011 een aanrijding hadden gehad. Via hun accountant waren zij op het spoor van Ridder Letselschade gezet, omdat zij zelf vragen hadden bij de afwikkeling door de verzekeraar. Met de verzekeraar waren zij namelijk al bijna een jaar aan het bakkeleien en dat resulteerde uiteindelijk in een aanbod van enkele duizenden euro's voor de vergoeding van hun letselschade. Dat wilden zij wel eens door een letselschadespecialist laten beoordelen.

Frontale aanrijding

Het echtpaar op leeftijd zat nietsvermoedend in hun auto toen die frontaal werd aangereden. Door het uitklappen van de airbags liep de man brandwonden op aan de arm en in het gezicht. De vrouw klaagde over pijn in de nek/schouder, mogelijk door de autogordel die was aangespannen. Met name de vrouw was hierdoor in het huishouden behoorlijk beperkt. Zij moest zich gedurende langere tijd onder behandeling stellen van een fysiotherapeut.

Vergoeding letselschade

De verzekeraar bood uiteindelijk, na de nodige correspondentie, enkele duizenden euro's aan ter vergoeding van de letselschade. Dat vond het echtpaar maar karig en men wilde van Ridder Letselschade weten of dat wel een redelijke vergoeding van de letselschade mocht worden genoemd. Mr. Sjoerd Lodewijk, letselschadejurist, heeft de zaak in onderzoek genomen en wist al na enkele weken een (veel) hogere schadevergoeding te realiseren. De verzekeraar was namelijk ondermeer 'vergeten' om rekening te houden met de vergoeding van de huishoudelijke hulp.

Het echtpaar was erg blij met onze inschakeling en deelde mee dat zij dat nooit zelf hadden kunnen bereiken. Ze wilden alleen dat zij veel eerder bij Ridder Letselschade hadden aangeklopt . . .

Vragen over uw letselschade?

Hebt u ook vragen over de vergoeding van uw letselschade? Bel of mail ons gerust, het is echt gratis! Ook al kunnen wij u niet zelf van dienst zijn, dan kunnen wij u meestal wel goed doorverwijzen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tot 22.00 uur via 036 - 522 03 42 of klik anders hier voor het contactformulier.

Terug