Afsluiting letselschadedossier doet Fred goed!

Afsluiting letselschadedossier doet Fred goed!

Tjip Ridder

Vrachtwagenchauffeur Fred Kolenbrander is blij met de afsluiting van zijn dossier. Nadat hij op 11 mei 2006 zwaar gewond raakte bij een bedrijfsongeval in Engeland, waarbij hij door zijn eigen (defecte) vrachtwagen was overreden, is dan onlangs een einde gekomen aan de langdurige afwikkeling van zijn letselschadedossier. Met de schadevergoeding ziet zijn leven er in financiële zin wat rooskleuriger uit en bovendien merkt hij dat het afsluiten van zijn dossier, voor hem en zijn gezin ook het afsluiten van een hele vervelende periode betekent.

No cure no pay

Aanvankelijk liet Fred Kolenbrander zijn belangen behartigen door Verkruisen Advocaten en Euroclaim en was er een no cure no pay overeenkomst afgesloten. Ridder Letselschade werkt echter zo min mogelijk met no cure no pay overeenkomsten en vond het ook in deze zaak niet nodig. Immers, de aansprakelijkheid was erkend, dus no cure no pay zou voor Fred betekenen het onnodig inleveren van een deel van zijn schadevergoeding. De no cure no pay overeenkomst werd dan ook opgezegd en dat betekent dat de volledige slotbetaling aan Fred ten goede kwam.

Fred Kolenbrander stuurde een hele mooie (en grote) taart en stuurde de volgende e-mail:

“Hallo Tjip
 
Ik wil je bedanken dat je mijn zaak hebt overgenomen, nadat je mij had verteld  hoe arboclaim werkt.
Het heeft al met al bijna 6 jaar geduurd, waar arboclaim 4 jaar over deed, heb jij in 2 jaar tot volle tevredenheid afgesloten.

Ben je erg dankbaar daarvoor! We kunnen oude dingen afsluiten. En aan een nieuw en eenvoudiger leven beginnen. (…) Mocht ik in de toekomst wat minder uit de voeten kunnen, dan kan ik gewoon wat minder gaan werken.

Heb de contacten met jou en de medewerkers van Ridder Letselschade als zeer prettig ervaren.
Ben dan ook erg blij dat er ook nog advocaten zijn die mensen helpen zoals het hoort.
  
Beste Tjip alsnog bedankt dat jij mijn zaak hebt behandeld en afgesloten. 
Ben erg blij dat nadat ik problemen had had met arboclaim, via google bij jullie terecht ben gekomen. En helemaal toen je vertelde hoe de declaratie gaat. Tjip nogmaals bedankt.!!

 
Ps ga me even verdiepen hoe ik een taart bij jullie kan krijgen .
 
Met vriendelijke groeten 
 
Fred en Sophie Kolenbrander”

De laatste blogs

Default Image

Waarom keurmerkkantoren lid moeten worden van de NLE

Medio 2023 is Ridder Letselschade weer lid geworden van de branchevereniging Nederlandse Letselschade Experts (NLE). Wij merkten namelijk dat de NLE ondertussen was uitgegroeid tot een volwaardige branchevereniging, die de belangen van de aangesloten leden en daarmee van slachtoffers die letselschade willen claimen, behartigt. Belangrijk is om te vermelden dat de NLE alleen toegankelijk is […]

Tjip Ridder

Lees meer
Default Image

Hoe zit het met de kosten wanneer je letselschade wilt claimen?

Vaak krijgen wij vragen van (mogelijke) cliënten hoe het met de kosten zit die ze moeten betalen voor het claimen van hun letselschade, de zogenaamde buitengerechtelijke kosten. Vaak vraagt men of het op basis van no cure no pay kan. Dat kan dus niet, maar onze oplossing is nog veel voordeliger voor de cliënt. Dat […]

Tjip Ridder

Lees meer
Default Image

Second opinion levert € 140.000,00 op!

In februari 2021 namen wij een dossier over van een rechtsbijstandsverzekeraar, omdat hun verzekerde, een man van toen 26 jaar, ontevreden was over de dossierbehandeling. Hij had begin 2017 een eenzijdig ongeval doorgemaakt en werd sindsdien bijgestaan door de rechtsbijstandsverzekeraar tegen de SVI-verzekeraar. Deze jongeman had tot het moment van de overname slechts € 1.200,00 […]

Tjip Ridder

Lees meer
© Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks