Klantbeoordeling 9.0/10 Nu tot 22.00 uur bereikbaar! 036 522 0342 info@ridder-letselschade.nl

036 522 0342

Bereikbaar tot 22:00!

Afspraak maken

Gratis advies gesprek

Doe de letselschadetest

Gebruik de onderstaande test om te beoordelen of u in aanmerking komt voor een letselschadeclaim. Binnen 5 min heeft u een uitslag.

Doe de test

  • Aansprakelijkheid ouders Tristan van der V.

  • Leeftijdswelvaart resulteert in hogere schadepost

Afsluiting letselschadedossier doet Fred goed!

9 Juli, 2014 16:27

Vrachtwagenchauffeur Fred Kolenbrander is blij met de afsluiting van zijn dossier. Nadat hij op 11 mei 2006 zwaar gewond raakte bij een bedrijfsongeval in Engeland, waarbij hij door zijn eigen (defecte) vrachtwagen was overreden, is dan onlangs een einde gekomen aan de langdurige afwikkeling van zijn letselschadedossier. Met de schadevergoeding ziet zijn leven er in financiële zin wat rooskleuriger uit en bovendien merkt hij dat het afsluiten van zijn dossier, voor hem en zijn gezin ook het afsluiten van een hele vervelende periode betekent.

No cure no pay

Aanvankelijk liet Fred Kolenbrander zijn belangen behartigen door Verkruisen Advocaten en Euroclaim en was er een no cure no pay overeenkomst afgesloten. Ridder Letselschade werkt echter zo min mogelijk met no cure no pay overeenkomsten en vond het ook in deze zaak niet nodig. Immers, de aansprakelijkheid was erkend, dus no cure no pay zou voor Fred betekenen het onnodig inleveren van een deel van zijn schadevergoeding. De no cure no pay overeenkomst werd dan ook opgezegd en dat betekent dat de volledige slotbetaling aan Fred ten goede kwam.

Fred Kolenbrander stuurde een hele mooie (en grote) taart en stuurde de volgende e-mail:

"Hallo Tjip
 
Ik wil je bedanken dat je mijn zaak hebt overgenomen, nadat je mij had verteld  hoe arboclaim werkt.
Het heeft al met al bijna 6 jaar geduurd, waar arboclaim 4 jaar over deed, heb jij in 2 jaar tot volle tevredenheid afgesloten.

Ben je erg dankbaar daarvoor! We kunnen oude dingen afsluiten. En aan een nieuw en eenvoudiger leven beginnen. (...) Mocht ik in de toekomst wat minder uit de voeten kunnen, dan kan ik gewoon wat minder gaan werken.

Heb de contacten met jou en de medewerkers van Ridder Letselschade als zeer prettig ervaren.
Ben dan ook erg blij dat er ook nog advocaten zijn die mensen helpen zoals het hoort.
  
Beste Tjip alsnog bedankt dat jij mijn zaak hebt behandeld en afgesloten. 
Ben erg blij dat nadat ik problemen had had met arboclaim, via google bij jullie terecht ben gekomen. En helemaal toen je vertelde hoe de declaratie gaat. Tjip nogmaals bedankt.!!

 
Ps ga me even verdiepen hoe ik een taart bij jullie kan krijgen .
 
Met vriendelijke groeten 
 
Fred en Sophie Kolenbrander"

Terug