Bedrijfsongeval met handletsel afgewikkeld

Tijdens haar werk in het ziekenhuis wordt een verpleegkundige geconfronteerd met een agressieve oudere patiënt. Er ontstaat een worsteling waarbij de patiënt de duim van cliënte uit de kom trekt. Hierdoor ontstaat handletsel, gevolgd door een ruim drie jaar durend revalidatietraject. De vrouw meldt zich bij Ridder Letselschade en verzoekt om deskundige rechtsbijstand. Met het ziekenhuis is overeengekomen het handletsel van cliënte minnelijk te regelen, zodat het aansprakelijkheidstraject achterwege kon blijven.

Letselschadespecialist

Nadat het handletsel genoeg was herstel om het afwikkeltraject in te gaan, krabbelde het ziekenhuis terug en wenste het slechts een zeer beperkt aantal schadeposten te vergoeden. De letselschadespecialist van Ridder Letselschade heeft zoveel druk op de ketel kunnen zetten, dat uiteindelijk toch het merendeel van de schade van cliënte door het ziekenhuis werd vergoed. Voor cliënte uiteraard geen prettige periode om naast het handletsel ook nog het gevoel te krijgen dat de werkgever probeerde haar schade te bagatelliseren.

Tevredenheid en opluchting

Het voelt dan goed om aan het eind van de rit nog een bedankkaartje van de cliënte te ontvangen waarin onder meer wordt verwoord: “Het voelt goed dat deze onrustige tijd dankzij uw menselijke en vakkundige aanpak voorbij is. Een hele zucht! Nogmaals hartelijk bedankt.”  Ondertekend door weer een tevreden klant van Ridder Letselschade.

Bel voor vrijblijvende informatie

Wilt u ook een tevreden klant van ons worden? Bel of mail ons dan voor vrijblijvende informatie. Wij zijn op werkdagen tot 22.00 uur voor uw vragen bereikbaar via 036 – 522 03 42.

© Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks