Casus van letselschade na hondenbeet, met schadevergoeding

In 2009 wordt een vrouw gebeten door een hond. Zij komt daarbij ten val en loopt ernstig enkelletsel op. Zij schakelt haar rechtsbijstandsverzekeraar SRK in, die de zaak oppakt. Al vrij snel wordt de aansprakelijkheid erkend door de verzekeraar van het baasje van de hond, Reaal. De berekening van de letselschade kon beginnen.

Ridder Letselschade gevonden via Google

De verzekeraar schakelde vervolgens een schaderegelingskantoor in. Dat berekende dat de letselschade van de dame in kwestie met een bedrag van ongeveer € 33.000,00 goed betaald zou zijn. SRK kon zich in dat bedrag wel vinden en adviseerde de vrouw om daarmee akkoord te gaan. Dat deed de vrouw – gelukkig – niet en zij vond Ridder Letselschade via Google.

De discussie werd vervolgens gevoerd over de invloed van eerdere klachten op de uiteindelijk te claimen letselschade. Die discussie werd gewonnen door Ridder Letselschade, reden waarom de vrouw een aanbod ontving voor een schadevergoeding van € 52.000,00 van de verzekeraar. Dat was in onze ogen nog steeds veel te weinig en uiteindelijk kreeg de vrouw meer dan het dubbele uitgekeerd. Daarmee was zij erg blij en zij was ook blij dat zij tijdig was overgestapt naar Ridder Letselschade.

Keurmerk Letselschade

In het kader van het Keurmerk Letselschade houdt Ridder Letselschade een enquête bij van de tevredenheid van de cliënten. Deze vrouw gaf de behandelaar het cijfer 10 en zij vermeldde daarbij:

“Super, deskundig, snel, eindelijk het gevoel dat mijn zaak BEHARTIGD werd.” Pluspunten:” gewoon, dichtbij de persoon, weet waar ie het over heeft.”

 Zij gaf de dossierbehandelaar, Erry Grootenboer, uiteraard een dikke tien!

Ontevreden over uw rechtsbijstandsverzekeraar?

Als u ontevreden bent over uw rechtsbijstandsverzekeraar, of als u wordt geadviseerd om akkoord te gaan met een regelingsvoorstel, kunt u ons altijd vragen om een gratis second opinion. Wij bestuderen dan het dossier en geven u een advies waarmee u verder kunt. Dat hoeft echt niet altijd het advies te zijn om de zaak aan ons over te dragen. Als wij denken dat wij het niet beter (hadden) kunnen doen, adviseren wij u om niet over te stappen, maar geven wij u wel tips mee om de zaak beter te kunnen begrijpen of om gerichte vragen te kunnen stellen aan de rechtsbijstandsverzekeraar.

Contact opnemen met Ridder Letselschade?

Plan zelf een contactmoment in via onze nieuwe agendamodule. Klik hier voor het maken van een afspraak.

© Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks