Radio538 Limolunch in Zeewolde
Vandaag lunchten de medewerkers van Ridder Letselschade in de limousine van Radio538. Nadat eigenaar en oprichter van Ridder Letselschade, Tjip Ridder, in juni van dit jaar meedeed aan de quiz bij Radio538, kon de limo enkele maanden later dan eindelijk voorrijden.
De limo heeft plaats voor 8 personen (naast de bestuurder en bijrijder), maar slechts vijf van de medewerkers waren in de gelegenheid de rondrit tijdens lunchtijd door Zeewolde mee te maken. Er wordt natuurlijk hard aan gewerkt om de limo een volgende keer helemaal (over-) vol te krijgen. Met de vernieuwde website en aan het eind van dit jaar de mogelijkheid voor cliënten hun letselschade dossiers online actief te kunnen volgen en bewerken, heeft Ridder Letselschade daar het volste vertrouwen in.
De laatste blogs
Van hondenbeet tot letselschade, hoe zit dat?
Een hond is een mens zijn beste vriend, maar zelfs de trouwste viervoeter kan onvoorspelbaar reageren. Jaarlijks worden er in Nederland zo’n 150.000 mensen door een hond gebeten. In de gemeenten Epe, Apeldoorn, Kampen en Ermelo is het aantal meldingen van bijtincidenten met honden toegenomen (Boer, 2024). Wat zijn de oorzaken van deze toename, en […]
Tjip Ridder
Waarom keurmerkkantoren lid moeten worden van de NLE
Medio 2023 is Ridder Letselschade weer lid geworden van de branchevereniging Nederlandse Letselschade Experts (NLE). Wij merkten namelijk dat de NLE ondertussen was uitgegroeid tot een volwaardige branchevereniging, die de belangen van de aangesloten leden en daarmee van slachtoffers die letselschade willen claimen, behartigt. Belangrijk is om te vermelden dat de NLE alleen toegankelijk is […]
Tjip Ridder
Hoe zit het met de kosten wanneer je letselschade wilt claimen?
Vaak krijgen wij vragen van (mogelijke) cliënten hoe het met de kosten zit die ze moeten betalen voor het claimen van hun letselschade, de zogenaamde buitengerechtelijke kosten. Vaak vraagt men of het op basis van no cure no pay kan. Dat kan dus niet, maar onze oplossing is nog veel voordeliger voor de cliënt. Dat […]