Klantbeoordeling 9.0/10
Nu tot 22.00 uur bereikbaar! 036 522 0342 info@ridder-letselschade.nl

036 522 0342

Bereikbaar tot 22:00!

Afspraak maken

Gratis advies gesprek

Doe de letselschadetest

Gebruik de onderstaande test om te beoordelen of u in aanmerking komt voor een letselschadeclaim. Binnen 5 min heeft u een uitslag.

Doe de test

  • Pleidooi voor Smartengeld databank

  • Verzekeraars hebben de sleutel in handen voor betere regeling van letselschade!

  • Aansprakelijkheid ouders Tristan van der V.

Tevreden cliënte na val in winkel

17 Juni, 2014 16:30

Letsel met letselschade

In 2008 viel een vrouw van een trap in een winkel en liep ernstig letsel op. Zij brak haar arm op meerdere plaatsen waardoor sprake was van blijvend letsel, met letselschade als gevolg. De vrouw viel doordat er in de winkel rekken met kleding voor de trap opgesteld stonden, waardoor de trap niet te zien was. Een winkelbediende riep naar de vrouw dat ze moest uitkijken, maar dat hoorde de vrouw niet. De winkeldame zag dat de vrouw bij de trap bleef staan, maar draaide zich om en vond het wel best.

Onverzekerd en toch schadevergoeding

De eigenaar van de winkel bleek onverzekerd te zijn. De eigenaar van de onderliggende winkel was wel verzekerd, maar had met de hele gebeurtenis niets van doen. Totdat beide winkels fuseerden. Op dat moment zag Ridder Letselschade de kans schoon om over een schadevergoeding te gaan onderhandelen. Daartoe bleek het uiteindelijk nodig te zijn gebruik te maken van de diensten van mr. Thomas de Haan, verzekeringsadvocaat in Bussum. Uiteindelijk lukte het, onder de dreiging van een procedure, een voor de vrouw toch acceptabele schadevergoeding uit te onderhandelen.

Professionele ondersteuning

Zij schreef een brief met onder meer de volgende inhoud:"Graag wil ik u langs deze weg heel hartelijk bedanken voor uw inzet en enorm doorzettingsvermogen om bovengenoemde zaak tot een voor mij positief einde te brengen. Ik realiseer me dat ik, wegens emotionele redenen, helaas niet rechtstreeks heb kunnen meewerken aan het geven van de benodigde informatie. Des te meer stel ik het op prijs dat het u toch gelukt is om

[ . . .]

  een schadevergoeding te laten betalen. Nogmaals dank voor deze zeer professionele ondersteuning."

Ook contact opnemen met Ridder Letselschade?

Hebt u ook het gevoel dat uw belangenbehartiging professioneler kan, dat er meer moet worden gevochten voor uw belangen? Bel dan tot 22.00 uur met 036 - 522 03 42 of klik hier voor het contactformulier.

Terug