Klantbeoordeling 9.0/10 Nu tot 22.00 uur bereikbaar! 036 522 0342 info@ridder-letselschade.nl

036 522 0342

Bereikbaar tot 22:00!

Afspraak maken

Gratis advies gesprek

Doe de letselschadetest

Gebruik de onderstaande test om te beoordelen of u in aanmerking komt voor een letselschadeclaim. Binnen 5 min heeft u een uitslag.

Doe de test

  • Leeftijdswelvaart resulteert in hogere schadepost

  • Whiplash: wat je niet ziet bestaat vaak wel

Juridisch Loket voor letselschade

Bij het Juridisch Loket kunt u terecht voor al uw vragen over juridische kwesties, dus ook over letselschade. Hebt u letselschade en wilt u van een onafhankelijke organisatie weten waar u goed aan doet? Ga dan naar het Juridisch Loket.

Het Juridisch Loket is de opvolger van de vroegere Bureaus voor Rechtshulp, u vast wel bekend. In 2004 is de Stichting het Juridisch Loket opgericht. Het Juridisch Loket wordt gefinancierd met subsidie van de Raad voor Rechtsbijstand en het Ministerie van Veiligheid en Justitie.

Letselschade in Almere of Zwolle

Het Juridisch Loket beantwoordt dus gratis uw vragen en/of verwijst u door naar een rechtshulpverlener. Bij letselschade kan ook een doorverwijzing volgen naar Ridder Letselschade. Vooral als er sprake is van letselschade in Flevoland of de Randmeren. Het Juridisch Loket in Almere en Zwolle verwijst slachtoffers door naar ons, ofschoon wij geen advocaten zijn. Kennelijk slaat onze werkwijze bij het Juridisch Loket zodanig aan dat men bij letselschade door bijvoorbeeld een verkeersongeluk, de slachtoffers naar Ridder Letselschade verwijst. Dat wij u gratis van rechtshulp voorzien, is daarbij ook heel belangrijk.

Vraag het Ridder Letselschade

Hebt u vragen over uw letselschade? Bel of mail ons gerust, het kost u echt niets. Onze specialisten zitten er voor u en doen dit werk al vele jaren. Bel ons op werkdagen tot 22.00 uur op 036 - 5220342 of klik hier voor het contactformulier. In het contactformulier is nu een agendamodule opgenomen zodat u direct kunt aangeven op welk moment u teruggebeld wilt worden. Hoe klantvriendelijk is dat?

Terug