Schadevergoeding na bedrijfsongeval

Bij een bedrijfsongeval loopt de heer B. ernstig letsel op. Nu, 7 (!) jaar later, is zijn zaak naar tevredenheid afgewikkeld. Het letsel ontstond nadat een luik in de fabriek waar hij werkte, niet gezekerd bleek te zijn en op zijn duim terechtkwam. De duim raakte verbrijzeld en de man raakte arbeidsongeschikt. Hij  is echter niet bij de pakken neer gaan zitten maar heeft na de revalidatie elders een baan aanvaard als planner-calculator/werkvoorbereider.

Tevreden over Ridder Letselschade

Bij Ridder Letselschade kreeg het dossier de aandacht die het nodig had nadat het eerder bij andere kantoren in behandeling was geweest. In ongeveer een jaar kon het dossier eindelijk worden afgesloten met een voor de man aanvaardbare slotbetaling. Toen die wel was toegezegd maar steeds niet werd betaald, heeft de dossierbehandelaar, mr. Sjoerd Lodewijk, de verzekeraar en de volmacht ‘achter de broek gezeten’ om de betaling snel in orde te maken. Uiteindelijk is dat ook gelukt.

Keurmerk Letselschade

Ridder Letselschade is sinds 2008 in het bezit van het keurmerk letselschade. Daarin is onder meer voorzien een verplichte toetsing van de (on)tevredenheid van de cliënt. Ook aan de heer B. werd een klanttevredenheidsformulier toegezonden. Zijn reactie is ,dat hij niets negatiefs over de dossierbehandeling bij Ridder Letselschade heeft kunnen ontdekken en daarom is zijn eindcijfer ook een 10!

Vraag het Ridder Letselschade

Wij kunnen het niet vaak genoeg benadrukken: hebt u vragen over uw letselschade en zit u met de afwikkeling daarvan in uw maag? Bel of mail ons gewoon, het kost u niets. Wij zijn de specialisten en gaan direct voor u aan de slag zonder dat u de nota krijgt. Wij zijn op werkdagen tot 22.00 uur bereikbaar via 036-522 03 42. Klik hier voor het contactformulier.

© Copyright Ridder Letselschade 2024 Powered by Online marketing bureau iClicks